پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3262
-
الف
+

شیامالان «گلس» را می‌سازد

«گلس» عنوان فیلم بعدی ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم‌های «نشکن» و «شکاف» خواهد بود.

«گلس» عنوان فیلم بعدی ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم‌های «نشکن» و «شکاف» خواهد بود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از اسکرین دیلی، کارگردان معروف و خلاق آمریکایی، ام نایت شیامالان، کار عکاسی رسمی فیلمش را با عنوان «گلس» در فیلادلفیا شروع کرده است.

در این فیلم بروس ویلیس در نقش دیوید دان و ساموئل ال جکسون در نقش الایژا پرایس یا آقای گلس از فیلم «نشکن» ظاهر می‌شوند. از فیلم «شکاف» نیز جیمز مک‌آووی در نقش کوین وندل کرامب در فیلم جدید بازی می‌کند و آنیا تیلور-جوی نیز به عنوان کسی که تنها بازمانده از نبرد با هیولا بود، در این فیلم حضور می‌یابد. این کارگردان مطرح فیلم‌های تریلر و ترسناک در پروژ جدید خود قصد دارد با حضور بازیگران مطرح دو فیلم قبلی خود، روایت‌ جدیدی از ترکیب دو فیلم «نشکن» و «شکاف» که فیلم‌هایی روانشناختی بودند، بسازد، در واقع قصد او ترکیب کردن دو فیلم قبلی‌اش برای ساخت فیلمی جدید است.

«نشکن» که سال ۲۰۰۰ اکران شد دومین فیلم شیامالان پس از موفقیت چشمگیر فیلم «حس ششم» بود. این فیلم داستان رابطه دوگانه بین دیوید دان و آقای گلس را دنبال و یک رویارویی نمادین بین یک ابرقهرمان و شخصیت منفی مقابلش را تصویر می‌کرد.  

جیمز مک آووی که در فیلم «شکاف» محصول ۲۰۱۶ نقش شخصیت کوین وندل کرامب و البته ۲۳ شخصیت جداگانه دیگرش را بازی کرده بود، نیز در فیلم جدید بازی می‌کند. آنیا تیلور-جوی هم نقش کیسی را ایفا خواهد کرد.

بر طبق برنامه‌ریزی‌ها، این فیلم در آمریکای شمالی در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ از سوی یونیورسال توزیع خواهد شد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر